logo-central de compras
 

 

La nova Llei de contractes amb l'administració pública incorpora un procediment diferent del que s'emprava fins ara. A l'empara d'esta Llei, la Diputació ha creat l'àrea de Central de Compres, el fi de la qual és agrupar els processos d'adquisició de béns i servicis per a tots els ajuntaments que ho vulguen i aconseguir així dos objectius principals: la simplificació del procediment administratiu municipal i l'estalvi de costos gràcies a l'economia d'escala que permet les compres agrupades.

Per a tot això, es posarà en marxa una eina electrònica innovadora que facilitarà la contractació dinàmica (el procés d'oferta inicial i d'oferta definitiva) i la creació d'un catàleg electrònic que estarà a disposició dels ajuntaments i que els facilitarà accedir a la compra de béns i servicis de manera telemàtica.

Amb esta eina, la Diputació de València es posa en primera línia de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació i les aprofita per a facilitar als ajuntaments solucions efectives per a l'estalvi de costos.

Descarregueu ací el fullet explicatiu i l'enquesta en ajuntaments per a ajudar-nos a desenvolupar esta nova eina. Empreu el programa Acrobat preferiblement per a descarregar-vos i omplir-se el PDF de l'enquesta. Una vegada completat, imprimiu un PDF del document o guardeu-lo canviant-ne el nom ('guardar com a') , a fi de garantir la permanència de les dades en l'arxiu.

Imatge tornar enrere