Cartells de 24,5 x 68,5 cm en dos formats (vertical i horitzontal) amb la paraula «rebaixes» com a reclam publicitari. La campanya també inclou unes etiquetes de 5 x 11 cm amb els lemes «Abans» i «Ara» on indicar el preu anterior i el rebaixat.

Els cartells han estat dissenyats i il·lustrats per Pablo Ejarque, que s'ha inspirat en l'estil d'il·lustració clàssic dels anys 50 i vol expressar la idea del gaudi de les compres en època de rebaixes, el passeig comercial com a cosa lúdica. Pablo Ejarque és l'autor del darrer cartell de la Fira Expojove de València 2015 i de la portada de FaceBook del mes de juny de 2016 de l'Espai Rambleta. Podeu veure altres treballs d'aquest dissenyador i il·lustrador en la seua web www.pablus.es.

S'han elaborat en col·laboració amb l' Escola d'Art i Superior de Disseny de València , en base al conveni que esta té amb la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

Autor del disseny: Pablo Ejarque Garín

 

Entitats que hi participen

Agències de Promoció del Valencià dels ajuntaments d'Alaquàs, l'Alcúdia, Algemesí, Alzira, Benicarló, Burjassot, Carcaixent, Carlet, Dénia, Elx, Manises, Massamagrell, Mislata, Moncada, Nules, Onda, Paiporta, Petrer, la Pobla de Vallbona, Sagunt, Santa Pola, Silla, Sueca, Tavernes de la Valldigna, Torrent, Vinaròs, Xirivella, Xixona i la Diputació de València.

 

Destinataris
Comerços minoristes, especialment de roba i calcer.

 

Campanya coordinada per l'Oficina de Promoció Lingüística de Mislata i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

 

Edicions anteriors
Cartells i etiquetes Rebaixes 2015

 DescripciónTamaño
icono application/pdfEtiqueta abans/ara485.94 KB
icono application/pdfRebaixes horitzontal11.13 MB
icono application/pdfDescomptes horitzontal14.01 MB
Imagen volver atrás