Les estratègies de modernització de les administracions públiques en els seus diferents àmbits es basen principalment en la implantació de l'administració electrònica.

 

En tots els casos es tracta de proporcionar a ciutadans i unitats de la Diputació de València una millora en la prestació de servicis públics en termes de senzillesa, rapidesa, qualitat, etc.

 

En el cas de la Diputació de València, les solucions d'administració electrònica es basaran en els següents objectius:

  • Promoure la integració de sistemes i processos de les unitats de la Diputació.
  • Oferir servicis eficients i de qualitat.

 

Per a això, la Diputació participa en diferents projectes de materialització de l'administració electrònica en els diferents àmbits de l'Administració pública:

  • Solucions horitzontals: Són les solucions tècniques que possibiliten a les unitats de la Diputació la prestació de servicis electrònics. Regulen la prestació de servicis de forma horitzontal i comprenen per igual totes les unitats de la Diputació de València.
  • Solucions específiques: Són les solucions tècniques específiques als servicis que presten les unitats de la Diputació.
Imatge tornar enrere