Versió per a imprimir

El mercat anglès de la WTM 2018 vol "birding" valencià i experiències gastronòmiques amb taronges i vi

  • El Patronat de Turisme de València acudeix a la fira internacional de turisme World Travel Market amb un nou catàleg de productes editat en anglès
  • En l'espai expositiu valencià tenen presència activa Gandia i nombroses empreses turístiques de les comarques
Representants valencians en la World Travel Market 2018
06/11/2018

El director del Patronat de Turisme de València, Evarist Caselles, s'ha desplaçat a Londres per a acudir a la Fira Internacional de Turisme World Travel Market 2018, oberta al públic des d'ahir fins al 7 de novembre, en la qual València Turisme disposa d'un espai expositiu al costat de la resta de marques turístiques de la Comunitat Valenciana.

 

Durant el primer dia de fira, les principals demandes d'informació en l'espai de València Turisme han sigut de productes gastronòmics com la Ruta de la Taronja de Carcaixent i les seues visites als horts històrics, experiències a l'Horta i enoturisme, així com de nous productes de turisme ornitològic “Birding” a les comarques de València.

 

Cal assenyalar que en l'espai expositiu valencià tenen presència activa Gandia, en la seua ferma aposta per la desestacionalització mitjançant noves propostes de turisme cultural, i també una àmplia delegació d'empreses turístiques de les comarques valencianes.

 

Nou catàleg de productes en anglès

 

València Turisme s'acosta al mercat anglès amb un renovat catàleg de productes turístics valencians editat en anglès.

 

El Patronat de Turisme acudeix a aquesta gran cita del turisme europeu amb l'accent posat en la promoció dels nous productes mediambientals, a més de presentar un ampli catàleg de propostes especialitzades en gastronomia i cultura de les comarques valencianes.

 

El catàleg de productes turístics editat per a la fira, i pensat en el mercat britànic, està despertant interès entre els touroperadors. El catàleg conté 16 productes i experiències turístiques gastronòmiques, totes sota la filosofia “Del tros al plat”, amb una aposta pels productes de proximitat i la seua posada en valor com a recurs turístic; 13 productes i experiències de turisme cultural, i 27 productes i experiències turístiques de turisme actiu, com a vol amb globus, cicloturisme, activitats aquàtiques en rius.

 

Com a novetat, València Turisme ofereix un nou i diferenciat catàleg de destinacions valencianes, editat expressament per al certamen anglès.

 

Afermar llaços amb el sector turístic anglès

 

La WTM London és una cita internacional clau per a presentar les noves opcions turístiques que marca el territori valencià i afermar el contacte ja establit amb touroperadors, agents de viatges i mitjans de comunicació especialitzats, així com amb la direcció de l'Oficina de Turisme Espanyola a Londres.

 

En aquest sentit, cal destacar la participació del director del Patronat en la reunió de marques valencianes amb els responsables de l'OET a Londres que se celebrarà demà, l'últim dia de la fira.

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet