Versió per a imprimir

Empresaris valencians del turisme reivindiquen una marca de destinació oberta per a fugir de localismes i combatre l'intrusisme

  • València Turisme i Edicions Plaza organitzen una trobada amb empreses turístiques per a abordar la necessària connexió entre institucions públiques i agents privats
Imagen
07/06/2018

Empresaris valencians del turisme han reivindicat una marca de destinació –València- oberta i global per a fugir de localismes i combatre l'intrusisme, en un desdejuni de treball sobre “El Mètode Valencià: cooperació entre l’Administració Pública i el sector privat” organitzat pel Patronat de Turisme de València i Edicions Plaza.

La diputada de Turisme de la Diputació de València i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Pilar Moncho, ha obert el torn d'intervencions amb un missatge directe al sector privat: “El nostre model turístic incorpora el mètode de gestió professional que reconeix la tasca de tots els agents, també els privats, que participen en ell per a perfilar un model estable i desestacionalizado”.

Segons Moncho, “els gestors del sector públic tenim la capacitat, i per extensió, la responsabilitat, de sumar esforços i recursos per a dissenyar i engegar polítiques efectives que facen del nostre territori una destinació de primer ordre i un lloc amb oportunitats laborals, socials, culturals i turístiques de present i amb futur”.

També han participat en el fòrum de debat el director del Patronat, Evarist Caselles; el director general d'Edicions Plaza, Miguel Miró, i el director de Valencia Plaza, Javier Alfonso, al costat de la xef de Karak, Raquel Cernicharo i els empresaris Leonor d'Arizón (Monestir de Cotalba), Raúl Carbonell (Tot Globo), Pablo Calataiud (Celler del Roure), Virgili Beltrán (Actio Birding), Manuel León (Manolo Travel), Jesús Herrera (València Adventure) i Alicia Puig (La Sària).

Sobre la taula ha quedat exposada la necessitat de col·laboració pública-privada sotmesa a les regles de l'ètica i la responsabilitat per a garantir un turisme d'èxit en el territori valencià. A més, el nou model turístic requereix la incorporació de professionals i de treballadors qualificats, per la qual cosa també es fa necessària la millora de l'oferta formativa.

Tal com han assenyalat representants de les empreses, “l'administració ens dóna veu davant la societat i ens ajuda a situar-nos en el mapa amb l'organització de trobades com la d'avui en les quals sempre sorgeixen sinergies i noves iniciatives”.
 

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet