Versió per a imprimir

GIRSA incrementa el sistema de transparència i bon govern

  • El Consell d’Administració de Girsa elabora un pla estratègic per als propers exercicis
  • La diputada de GIRSA, Mentxu Balaguer, anuncia nous procediments perquè impere la Transparència i Bon Govern en l’entitat mixta
Imagen
20/01/2020

El Consell d’Administració de GIRSA, presidit per la diputada Mentxu Balaguer, ha implantat en l'empresa un nou sistema de transparència. “Mitjançant aquest model es promouen els procediments i processos necessaris perquè impere l'estàndard de bon govern en tots els treballs realitzats per la societat” ha explicat la diputada, després que el comité Compliance de GIRSA, donara compte de la implementació del projecte.

 

El Consell ha tractat també el pla estratègic de l'empresa per als pròxims exercicis en els quals es potenciarà la utilització d'energies renovables, la reducció de la petjada de carboni en les activitats de l'empresa i la prestació de serveis mediambientals i d'eficiència energètica als municipis.

 

GIRSA, Gestió Integral de Residus Sòlids S.A., naix en any 93 de la mà de la Diputació Provincial de València, amb clara vocació de servei als Ajuntaments en el sector mediambiental. Amb aquest objecte va desenvolupar un pla provincial que va dotar a la pràctica totalitat de la província de València d'infraestructures adequades per a la gestió de residus urbans.

 

Des de 1999, l'empresa Foment de Construccions i Contractes, S.A. (F.C. C.), participa en un 49% en el capital social de GIRSA.

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet