Versió per a imprimir

La gerència de Divalterra estableix la qualitat com a base per a millorar el servei als ajuntaments i la ciutadania

  • Víctor Sahuquillo i Agustina Brines han presentat la imatge corporativa de l'empresa pública de la Diputació de València
1- Presentación marca corporativa Divalterra foto_Abulaila (2).jpg
02/06/2016

La direcció de Divalterra, formada pels gerents Agustina Brines i Víctor Sahuquillo i el director de l'Àrea Jurídica, Administració i Transparència, José Luis Vera, ha presentat aquest matí davant dels mitjans de comunicació en un desdejuni informatiu la nova imatge corporativa de l'empresa pública.


Brines i Sahuquillo han explicat que la nova denominació «és el punt de partida per al començament d'una nova manera de gestionar aquesta empresa amb l'objectiu de ser un instrument eficaç en el desenvolupament socioeconòmic municipal».

 

Els gerents han explicat que Divalterra «és una empresa viva, oberta a qualsevol programa d'actuació que supose una millora en la qualitat de vida dels ciutadans. Volem que l'empresa meresca l'orgull de la ciutadania, i per a açò la qualitat ha de ser l'element definitori del nostre treball. Les empreses públiques són dels ciutadans. Per això, en Divalterra la transparència no és solament un concepte: és una manera d'entendre la pròpia gestió de l'empresa. Volem que la ciutadania conega què es fa amb cada cèntim dels diners públics».

 

Nova etapa
Víctor Sahuquillo i Agustina Brines han fixat com a prioritari «l'establiment d'un pla de formació intern que permeta una professionalització i una especialització majors de la plantilla, una cosa imprescindible perquè les accions que es desenvolupen seguisquen els criteris de qualitat que ens havem imposat. Amb aquest fi, s'ha dut a terme un estudi intern de necessitats i recursos existents que ens ha permès reestructurar les àrees de serveis de l'empresa per a adaptar-les a les necessitats dels ajuntaments i la ciutadania» —han indicat.


Una altra de les prioritats dels primers mesos de gestió de l'empresa pública ha sigut «la reducció del termini mitjà de pagament a proveïdors, que estava en una mitjana d'entre 39 i 45 dies, i ja s'ha reduït fins a 19. El nostre objectiu és estabilitzar-lo en vora 10 dies de mitjana» —ha dit el director de l'Àrea Jurídica, Administració i Transparència de Divalterra, José Luis Vera. «Amb aquest fi, s'han establit una sèrie de criteris d'eficiència i mecanismes de control que no suposen un increment en la burocràcia, ans al contrari, faciliten la relació comercial entre l’empresa i els proveïdors» —ha conclòs Vera.

Roda de premsa de la presentació de la nova imatge de Divalterra
Roda de premsa de la presentació de la nova imatge de Divalterra
Roda de premsa de la presentació de la nova imatge de Divalterra
Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet