Versió per a imprimir

Pilar Moncho destaca la importància de comptar amb dades pròpies per a conèixer el perfil del nou turista digital

  • La diputada de Turisme presenta en el III for_TUR el projecte interdisciplinari “Connecta València” de la Diputació, finançat pel Ministeri d'Economia amb 5,7 milions d'euros
Imagen
27/09/2018

El Patronat de Turisme de València s'ha sumat avui a la celebració del Dia Internacional del Turisme amb una variada programació d'activitats que ha començat amb la participació de la diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho, en el III Fòrum de Turisme de la Facultat d'Economia, al costat del secretari autonòmic de Turisme Comunitat Valenciana, Francesc Colomer; el degà de la Facultat d'Economia, José Manuel Pastor, i el gerent de la Fundació Turisme València, Antoni Bernabé.

En la seua intervenció, Pilar Moncho ha felicitat els organitzadors de for_TUR, “un espai de reflexió que compleix tres edicions amb la garantia d'un futur molt prometedor”.

A propòsit del lema “Turisme i Transformació digital”, proposat enguany per l'OMT per a celebrar la jornada internacional del turisme, la diputada Pilar Moncho ha anunciat la inversió de 5,7 milions d'euros per al territori valencià, aconseguida gràcies al treball col·laboratiu i interdisciplinari per a posar en marxa el projecte “Connecta València”.

Aquest projecte de la Diputació de València, consignat en 5.690.000 euros, és un dels 24 beneficiaris de la convocatòria estatal “Destinacions Turístiques Intel·ligents” de Red.es. El programa està dissenyat per un equip tècnic interdisciplinari de les àrees de Modernització, Turisme i Medi Ambient de la Diputació per a optimitzar la gestió turística i mediambiental i fer de les comarques valencianes un “Territori Intel·ligent i Sostenible”.

“Les dades són una font d'informació vital perquè permeten la independència respecte de les grans corporacions del Big Data i, a més, ofereixen una visió general del nou model del turisme”, ha assegurat Moncho.

Segons la diputada, “és una inversió molt potent que ens permetrà comptar amb dades pròpies i en temps real sobre perfils, gustos i decisions dels nostres visitants”.

“Sabem que el turisme està canviant, el model ja no és el de sol i platja, l'allotjament també canvia, però necessitem dades per a adaptar les noves ofertes turístiques als gustos dels ciutadans”, ha assegurat la màxima responsable de Turisme de la Diputació.

Geocatching i punt de lectura per al #Turista Digital

El programa d'activitats de València Turisme per a celebrar el Dia Internacional del Turisme s'ha completat amb diverses experiències en el territori valencià, amb l'edició d'un punt de lectura, editat digitalment en valencià, castellà i anglès, amb suggeriments i propostes per a ser un #TuristaDigital, així com un divertidad activitat de geocatching en el cap-i-casal.
 

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet