Versió per a imprimir

València es promociona a Londres de la mà dels seus xefs

  • Turismo Valencia, en col·laboració amb Turespaña, l'Agència Valenciana del Turisme i València Turisme, va realitzar anit una presentació amb Ricard Camarena, Bernd Knöller, Jorge d'Andrés i Manuel Alonso davant més de 120 turoperadores, agents, directius de companyies aèries i periodistes per a donar a conèixer València i incrementar les connexions entre ambdues ciutats
Representants de la cuina i de les institucions valencianes a Londres
20/10/2016

El prestigiós restaurant Hispània London Restaurant va ser l'escenari triat per a promocionar València en la City, de la mà dels xefs Ricard Camarena (Ricard Camarena Restaurant), Bernd Knöller (RiFF), Jorge de Andrés (La Sucursal) i Manuel Alonso (Casa Manolo). La presentació, organitzada per Turismo Valencia en col·laboració amb Turespaña, l'Agència Valenciana del Turisme i València Turisme, tenia com a objectiu acostar al mercat britànic l'oferta turística de la ciutat, desenvolupar la connectivitat amb l'Aeroport i atraure nous visitants.

 

A l'acte van assistir més de 120 representants de les principals aerolínies, agències de viatge, turoperadores i mitjans de comunicació. Entre uns altres, van estar presents directius de companyies aèries tan importants com British Airways, Easyjet o Jet2; operadors i agents de Black Tomato, Corporate Team, Cactus Worldwid, Chic Locations, Ciceroni Travel, Exodus Travel LTD, Golf Planet Holidays, Kuoni Travel, Luxury Hotel Holidays, Martin Randall Travel oMiki Travel; i mitjans de comunicació com Sunday Estafes Travel Magazine, Sainsbury's Mag, Delicious Magazine, National Geographic Traveller o Thecutlerychronicles.com.

 

A més dels xefs, van intervenir el director de l'Oficina Espanyola de Turisme a Londres, Enrique Ruiz de Lera, i la primera tinent d'alcalde i presidenta de la Fundació Turismo Valencia, Sandra Gómez, qui va destacar l'interès que el mercat britànic té per a València. “El Regne Unit és el tercer mercat emissor internacional a València, registra anualment més de 215.000 pernoctaciones en la ciutat i és un dels països que millor s'està comportant enguany, amb un increment del 29% en els seus pernoctaciones entre gener i agost”. Sandra Gómez va ressaltar els atractius que València ofereix als turistes britànics que cerquen experiències més enllà del sol i platja, com la gastronomia, cultura, arquitectura i tradicions. Va fer també referencia a les més de 20 accions promocionals realitzades al llarg d'enguany per Turisme València en el mercat britànic, entre viatges de premsa, co-màrqueting amb turoperadores, reunions comercials, visites d'inspecció, participació en workshops, etc.

 

Per la seua banda, la vicepresidenta del Patronat de Turisme de València i diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho, que també va estar present en l'acte, va apuntar que “hem d'aprofitar la recent designació de València com a capital mundial de l'Alimentació en 2017 per a ampliar les bondats de la dieta mediterrània també a la pròpia gastronomia valenciana. El nostre repte és situar València com a destinació gastronòmica excel·lent, a més dels seus ja coneguts atractius territorials, patrimonials i culturals per al visitant”.

 

Impuls al turisme de qualitat

 

L'Agència Valenciana del Turisme va estar representada pel responsable del servei de promoció i producte, Javier Solsona. El president de l'Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha destacat la importància de participar en accions promocionals conjuntes com aquesta “és una mostra de gobernanza col·laborativa de la política turística que defensem des de la Generalitat”. En aquesta línia, ha explicat les institucions “hem d'apostar per unir-nos i compartir coneixement i recursos per a focalitzar els esforços al veritablement important, impulsar el turisme de qualitat a la Comunitat Valenciana”. Així mateix, Francesc Colomer, ha ressaltat que la importància que està adquirint la gastronomia en la nostra societat “ens ha de motivar per a impulsar-la com a producte turístic” i ha destacat “la importància de recuperar la tradició culinària vinculada a l'avantguarda i la innovació, perquè pocs mons com aquest són capaços de conjuminar el nostre passat i futur”.

 

Producte valencià amb receptes d'autor

 

El menú triat per a la demostració estava compost per onze plats elaborats amb productes valencians i innovadores receptes d'autor, i regat amb vins de la DO València. El xef Bernd Knöller va preparar davant els assistents moixama cassolana amb ametles, ostra de València amb tobinambur i oli de camelina i be amb suc d'escalibada; mentre que Jorge de Andrés va cuinar titaina amb aladroc i arròs d'Albufera. Per la seua banda, Manuel Alonso va triar ous de sépia amb carbonara d'herbes fresques, tomaca amb sardina salada i coliflor, polp sec amb canilles i albedo de cidro. I Ricard Camarena albergína amb tonyina i mochi dolç amb carabassa rostida i vainilla i bunyol d'anís i taronja per a les postres.

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet