Versió per a imprimir

“Why V?” exportarà al món el Mètode Valencià per a gaudir del turisme en el territori valencià

  • Pilar Moncho presenta el nou lema turístic del Patronat de Turisme de València per a 2018 “Why V? Food, Living & Sun” que dóna “continuïtat a la nostra filosofia de gestió centrada en l'easy living valencià com a reclam turístic excel·lent”
  • València Turisme compta en 2018 amb un pressupost de 3.749.811 euros per a invertir en les comarques valencianes a través del Pla d'Actuacions ratificat pel Consell Rector
Imagen
15/12/2017

La diputada de Turisme de la Diputació de València i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Pilar Moncho, ha presentat en roda de premsa el nou lema turístic de València Turisme per a 2018: “Why V? Food, Living & Sun” que “dóna continuïtat a la nostra filosofia de gestió centrada l'easy living valencià com a reclam turístic excel·lent”.

 

Tal com ha destacat Moncho, “hi ha moltes maneres de fer les coses però per a nosaltres el més important és viure-les i açò mateix, nosaltres, els valencians i valencianes i la nostra forma de viure, el nostre easy living, és el principal atractiu de València”.

 

“Why V? Food, Living & Sun”

 

En aquest sentit, el claim “Why V? Food, Living & Sun” inspira la filosofia “amb la qual encarem també 2018 amb noves línies d'acció i amb un pressupost de 3.749.811 euros destinat a les grans línies d'acció en el territori: ajudes públiques i programes propis centrats en la gastronomia, la cultura i la naturalesa per a la potenciació del territori valencià com a destinació turística excel·lent”. Amb aquest nou lema, el Patronat de Turisme de València acudirà a la pròxima Fira Internacional del Turisme FITUR 2018 que se celebrarà a Madrid del 17 al 21 de gener.

 

Transversalitat, Igualtat de Gènere i Treball Col·laboratiu

 

La màxima responsable de l'Àrea de Turisme de la Diputació ha remarcat l'esforç que el Patronat de Turisme de València ha realitzat en aquests dos últims anys per a establir un nou model de gestió que incorpora, a més de la nova marca València Turisme, una nova manera de treballar que genera transversalitat i col·laboració amb institucions i empreses privades, la implantació de la igualtat de gènere com a condició per a les ajudes públiques, i la professionalització de la gestió”:

 

Un nou model turístic, un nou mètode

 

Segons Moncho, al llarg d'aquests dos anys s'ha testimoniat un canvi de model turístic en el qual “els tradicionals binomis litoral/interior, estiu/hivern, han sigut superats amb els nous ítems connectivitat/ transport, experiència, i distribució/allotjament. I la conseqüència d'aquest canvi estructural és l'adopció d'una nova estratègia de treball que integra a tots els valencians i valencianes en aquesta tasca, el Mètode Valencià”.

 

Per a exemplificar el “Mètode” la diputada de Turisme ha recordat la singular estratègia emprada per un arquitecte valencià fa 150 anys per a aconseguir una obra a Estats Units. Aqueix arquitecte és Rafael Guastavino, que es va consagrar com l'arquitecte de Nova York i no va dubtar a calar-li foc a un edifici per a demostrar la resistència dels seus materials i la seua manera de construir inspirada en l'arquitectura del taulell, una de les més famoses construccions autòctones valencianes.

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet