Informació sobre el funcionament de la Diputació Provincial de València
Ací podeu consultar:
1. Agenda del president i els diputats provincials
2. Perfils en les xarxes socials
3. Sessions dels òrgans de govern
4. Iniciatives adreçades al Ple
5. Actes dels òrgans col·legiats
8. Informes d'avaluació dels servicis
9. Funcionament dels serveis provincials
11. Activitats externalitzades
15. Procediment de queixes i suggeriments
1. AGENDA ACTUAL DEL PRESIDENT I ELS DIPUTATS PROVINCIALS
Consulta des d'ací les agendes actuals del President i Diputats provincials
Pots consultar les agendes anterior al 26 de novembre del 2017 des d'ací
2. PERFILS DE LA DIPUTACIÓ EN LES XARXES SOCIALS
3. SESSIONS DELS ÒRGANS DE GOVERN
4. INICIATIVES ADREÇADES AL PLE
5. ACTES DELS ÒRGANS COL·LEGIATS DE GOVERN DE LA DIPUTACIÓ
6. PLANS I PROGRAMES ANUALS I PLURIANUALS
Estratègia per a enfortir la cultura de transparència i obertura de la Diputació de València
Projectes GO! Descripció dels programes i projectes de l'Estratègia GO! de la Diputació de València
Pla Provincial de Drogodependències per al perÍode 2016-2019
Pla Estratègic per a la gestió del talent jove 2016-2019
Pla Quadriennal de Formació Interna 2016-2019
Plan Estratègic contra la Violència de Gènere 2015-2019
Pla de Camins i Vies per al bienni 2016-2017
Pla d'Actuacions 2017 del Patronat de Turisme
Programa de les Alcaldies pel Clima i l'Energia
Programa Provincial d'Activitats Preventives 2017
Programa Provincial Sona la Dipu Rock 2017
Programa Provincial Açò és la Dipu 2017, de Benestar Social
Programa Provincial Els dimecres ens veiem a la Dipu 2017, de Benestar Social
Pla de Recolzament Econòmic a les Mancomunitats 2016
Programa Provincial d'Assistència Nutricional 2016
Programa de Paratges Municipals 2016
Programa d'Activitats per als Nostres Majors i per a la Formació de la Dona per a l'any 2016
Programa d'Ajudes per al Sosteniment dels Serveis Socials Generals per a l'any 2016
7. MEMÒRIA DE GESTIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE VALÈNCIA
8. INFORMES D'AVALUACIÓ DELS SERVICIS
Informe d'avaluació dels plans de formació 2015
Impacte econòmic del Pla de Inversions Financerament Sostenibles
8. FUNCIONAMENT DELS SERVEIS PROVINCIALS
9.1 PERSONAL
a. Relació de Llocs de Treball (RLT), sector no sanitari, aprovada pel Ple de la Diputació de 30 de gener de 2018 i publicada en el BOP núm. 23, de 01/02/2018
Anunci sobre acord del ple de 27 de febrer de 2018, pel que s’aproven diverses modificacions en la relació de llocs de treball: B.O.P. núm. 54 de 16/03/2018
b. Plantilla de Personal, sector no sanitari, aprovada pel Ple de la Diputació de 30 de gener de 2018.
c. Taules retributives del sector no sanitari
Taules retributives del sector sanitari
d. Oferta d'Ocupació Pública de la Diputació, convocatòries de selecció, terminis i grau d'execució
Anunci sobre rectificació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2017: B.O.P. núm. 54 de 16/03/2018
f. Autoritzacions de compatibilitat aprovades per la Junta de Govern:
2017:
Compatibilitats de la Junta de Govern de 24 de gener del 2017
Compatibilitats de la Junta de Govern de 28 de març del 2017
Compatibilitats de la Junta de Govern de 20 de juny del 2017
2016:
Compatibilitats de la Junta de Govern de 16 de febrer del 2016
Compatibilitats de la Junta de Govern de 28 de juny del 2016
Compatibilitats de la Junta de Govern de 27 de setembre del 2016
Compatibilitats de la Junta de Govern de 25 d'octubre del 2016
Compatibilitats de la Junta de Govern de 29 de desembre del 2016
2015:
Compatibilitats de la Junta de Govern de 20 de gener del 2015
Compatibilitats de la Junta de Govern de 17 de febrer del 2015
Compatibilitats de la Junta de Govern de 20 d'octubre del 2015
9.2 BENESTAR SOCIAL
9.3 COOPERACIÓ MUNICIPAL
a. Resum i contingut de l'assistència prestada per la Diputació als municipis (any 2014). Per a informació addicional, consulteu la Memòria de Gestió de la Diputació de València.
b. Distribució dels càrrecs assignats als serveis fonamentals que du a terme la Diputació (Cooperació-PPOS, Gestió Tributària, Assistència i Cooperació, Informàtica, ...)
c. Llocs de treball assignats als serveis fonamentals de la Diputació
d. Pla Provincial d'Obres i Serveis
Consulteu ací la distribució dels recursos.
9.4 GESTIÓ TRIBUTÀRIA
b. Resums de la gestió tributària gestionada pels municipis
9.5 ASSISTÈNCIA A MUNICIPIS I DEFENSA EN JUDICI
9.6 CARRETERES
Mapa amb la distribució i els enllaços de les vies provincials
Estat de conservació de les carreteres
9.7 CULTURA
9.8 MEDI AMBIENT
9.9 ATENCIÓ A LA CIUTADANIA
a. Atenció presencial i telefònica
Servei d'Atenció Presencial al Ciutadà i als Ajuntaments: carrer dels Serrans, núm. 2, València
Telèfon: 963882631
Servei d'Atenció al Contribuent: plaça de Sant Vicent Ferrer, núm. 3, València. Telèfon: 963000500
b. Llista de procediments que es poden seguir electrònicament
c. Procediment per a l'exercici del dret d'accés a la informació pels ciutadans
10. CARTES DE SERVEIS
Servei d'Assesorament Municipal
11. ACTIVITATS EXTERNALITZADES
En el Servei de Carreteres: en format PDF i en format Excel
En el Servei de Contractació i Subministraments: En format PDF i en format Excel
12. COMANDES DE GESTIÓ
Comanda a Divalterra de la gestió de les activitats del programa del Pacte de les Alcaldies per al Clima i l’Energia. Anunci en el BOP núm. 120, de 23/6/2017.
Renovació de la comanda a Divalterra de la gestió en matèria de turisme. Anunci en el BOP núm. 92, de 17/5/2017.
Comanda a Divalterra de la gestió de les activitats de prevenció i extinció d'incendis forestals. Anunci en el BOP núm. 75, de 20/4/2017.
Comanda a Divalterra de la tramitació dels expedients d'alteracions cadastrals. Anunci en el BOP núm. 26, de 7 de febrer del 2017.
Comanda a Divalterra de l'assistència d'atenció telefónica i telemática tributària. Anunci en el BOP núm. 26, de 7 de febrer del 2017.
Comanda a Imelsa de l’assistència tècnica i tecnològica necessària per a la prestació del servei d’atenció telefònica i telemàtica de primer nivell (atenció tributària) per al personal del Servei de Gestió Tributària el 2016. Anunci en el BOP núm. 106, de 03/6/2016.
Renovació per al 2016 de la comanda a l’empresa pública Imelsa per a la tramitació dels expedients de variacions cadastrals de l’IBI. Anunci en el BOP núm. 106, de 03/6/2016.
En matèria cadastral i en la realització d'altres prestacions complementàries de gestió i recaptació d'ingressos públics. Acord plenari de 17 de desembre del 2013.
13. ENQUESTES
Enquesta en matèria de transparència a municipis de la província de València (gener del 2016):
Fitxa tècnica, qüestionari i resultats
Enquesta de valoració dels serveis i la gestió de la Diputació de València (desembre del 2015)
Carta que demana que es responga l'enquesta
Qüestionari per a l'ajuntament
14. CAMPANYES DE PUBLICITAT
Informació sobre publicitat del 2012
Informació sobre publicitat del 2013
Informació sobre publicitat del 2014
Informació sobre publicitat del 2015
Informació sobre publicitat del 2016
15. PROCEDIMENT DE QUEIXES I SUGGERIMENTS
16. DRETS D'ACCÉS