Versió per a imprimir

El Patronat de Turisme i la Marina de València perfilen l'acord per a explotar recursos nàutics i divulgar el territori valencià

  • Pilar Moncho, vicepresidenta del Patronat i diputada de Turisme s'ha reunit aquest matí amb Vicent Llorens, director general del Consorci Marina València
  • “La Mar de València” és un projecte interinstitucional per a generar un espai d'informació i promoció de productes turístics de les comarques en l'emblemàtic espai nàutic del cap-i-casal
Reunió en la Marina
25/05/2017

La vicepresidenta del Patronat de Turisme i diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho, i el director general del Consorci Marina València, Vicent Llorens, s'ha reunit avui per a perfilar el protocol de col·laboració per a engegar “La Mar de València” el projecte conjunt que servirà per a explotar nous recursos nàutics i per a generar un espai d'informació i promoció de productes turístics de les comarques en l'emblemàtic espai nàutic del cap-i-casal.

 

Tal com han avançat tots dos dirigents, l'acord es formalitzarà i oficialitzarà en breu amb la signatura del protocol de col·laboració entre el Patronat de Turisme de València i el Consorci València amb la finalitat de coordinar accions dirigides a enfortir el posicionament de les destinacions i productes turístics del territori valencià.

 

També han participat en la reunió el responsable de Gestió Turística del Patronat, Evarist Caselles, i Ramón Marrades, director estratègic de la Marina de València.

 

Segons ha destacat Pilar Moncho, “des de fa mesos estem treballant per a habilitar el millor canal de cooperació que puga ser beneficiós per a tots els agents del sector turístic. Amb la Marina estem ultimant un acord fonamentat en dos àmbits de treball conjunt: la coordinació i creació de nous productes nàutics i la creació d'un espai de divulgació singularitzat”, ha explicat Pilar Moncho.

 

Per la seua banda, el director general de la Marina, Vicent Llorens, ha apuntat que la Marina, “ha de posar-se a la disposició de tots els valencians en sentit ampli, és un espai que encara té moltes potencialitats que desenvolupar i per a açò la col·laboració amb altres institucions, com el Patronat de Turisme, és indispensable”.

 

El mar com a producte turístic

 

Dins de l'estratègia que desenvolupa el Consorci de Marina València per a dotar-se d'un programa d'explotació, hi ha una línia específica destinada a la promoció de l'emprendedurisme empresarial i la col·laboració estratègica, configurant un clúster d'empreses especialitzades en el disseny i la comunicació.

 

El Patronat de Turisme participarà en el clúster nàutic, en el seu àmbit de turisme, en la formació i la coordinació d'iniciatives productives que tinguen a veure amb els productes turístics creant un club de producte nàutic. En aquest sentit, “no solament es tracta de donar presència a les ofertes existents en les nostres comarques litorals, sinó també en la capacitació per a atraure productes i iniciatives turístiques altres comarques que poden complementar-se en les ofertes nàutiques”, ha avançat Pilar Moncho.

 

Espai de divulgació

 

Per a poder tenir presència i visualització de l'oferta de les comarques valencianes en les instal·lacions de la Marina de València, “anem a tenir un espai en la coneguda com a ‘Casa de la Copa’, un espai singular que permetrà generar un nou servei d'informació i promoció turística a visitants, turistes i professionals del sector”, ha detallat la responsable de l'Àrea de Turisme de la Diputació.

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet