Versió per a imprimir

Jordi Mayor: “La Targeta València ON busca incentivar el consum turístic en tota la província”

  • València Turisme impulsa aquesta nova iniciativa de suport al sector turístic en col·laboració amb Visit València i Turisme Comunitat Valenciana
  • Es tracta d'una targeta virtual gratuïta que permetrà obtenir descomptes en gaudir de productes i experiències turístics dels establiments adherits
Imagen
29/09/2020

El diputat de Turisme de la Diputació de València, Jordi Mayor, ha participat este migdia en la presentació de la Targeta València ON digital, una nova iniciativa impulsada per l'Ajuntament de València a través de Visit València, València Turisme i Turisme Comunitat Valenciana que “busca incentivar el consum turístic en tota la província de València”, segons ha explicat el responsable provincial.


“Esta acció suma esforços en benefici del turisme de proximitat, tractant d'animar al ciutadà a gaudir de productes i experiències turístiques tant a la ciutat com en la resta de municipis de la província de València, amb totes les mesures de seguretat necessàries actualment”, ha manifestat.


L'acte de presentació, celebrat a l'Ajuntament de València, també ha comptat amb la participació del regidor delegat de Turisme, Emiliano García; el secretari autonòmic de l'Agència Valenciana de Turisme, Francesc Colomer; i el director gerent de Visit València, Antoni Bernabé.


Suport virtual i gratuït


La Targeta València On és una targeta virtual i gratuïta, que funciona com a aplicació mòbil i permet a totes les persones majors d'edat empadronades a la província de València gaudir de l'oferta turística de les seues comarques, mitjançant descomptes o promocions en establiments culturals, restaurants, botigues, activitats turístiques i llocs d'oci. Des de hui mateix, la targeta està disponible per a ser descarregada a través de l'App València (compatible tant per a Android com per a IOS), i per a fer ús és necessari registrar-se a través de la web www.tarjetaonvalencia.com


Les persones usuàries podran utilitzar-la en els establiments que es vagen adherint a la iniciativa, que s'aniran actualitzant i podran ser consultats en la web. Fins al moment, ha explicat Emiliano García, ja participa un centenar d'empreses, entre botigues, locals d'oci, activitats de mobilitat sostenible i turístiques, cultura (museus, galeries d'art…), restaurants i bars, salut i bellesa. Les persones usuàries deuran sempre validar a través del codi QR l'ús del descompte o promoció perquè quede registrat.


La web arreplega detalladament tota la informació sobre el procés de registre, els establiments adherits i inclou un mapa de la província amb la localització geogràfica dels locals. A més, de manera periòdica s'aniran pujant i proposant plans, activitats i suggeriments que les persones usuàries podran realitzar en les poblacions i establiments participants.


Tal com ha explicat Emiliano García, «des de l'Ajuntament de València estem treballant per a acostar l'activitat turística a la ciutadania, no solament als habitants de la ciutat, sinó també de la província i de la resta de la comunitat».


Consciència de sector


El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha assenyalat la idea sobre la qual s'assenta la iniciativa: «la consciència de sector, de causa comuna que relaciona l'activitat del comerç, de la cultura, de la mobilitat, de la restauració…». I ha destacat l'«enorme esforç que ha fet el sector turístic per la seguretat, que cal posar en valor»., la qual cosa el diputat Jordi Mayor; ha subratllat a més d'assenyalar la «clara voluntat de cercar sinergies per part de les administracions participants» en aquesta iniciativa.


Finalment, el director gerent de Visit València, Antoni Bernabé, ha explicat que la targeta, que és personal i intransferible (les persones menors d'edat podran gaudir de les ofertes acompanyades de persones adultes) estarà en vigor fins a cap d'any, encara que la idea és prorrogar-la més enllà. «L'important era traure-la i donar-la a conèixer, de manera que cada vegada se sumen més establiments i puga ser utilitzada per més persones», ha afirmat.


La Targeta València On forma part del «esforç impulsat des de l'Ajuntament a través de Visit València, en coordinació amb les altres administracions, per a impulsar accions quines servisquen de ganxo i ajuden a dinamitzar l'activitat dels establiments», ha explicat el regidor Emiliano García, qui ha recordat altres propostes en la mateixa línia com la Setmana de la Paella i el Word Paella Day, o València Cuina Oberta. «L'objectiu és doble: cercar nous consumidors des de la perspectiva local, i generar negoci i donar suport a les empreses valencianes amb iniciatives que estimulen el consum i que dinamitzen l'oferta», ha conclòs.

Imatge tornar enrere

Subscipción al boletín de Noticias

Para darse de alta en el boletín de Noticias de la Diputación de Valencia introduzca aqui su correo electrónico:

Intranet